Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Ingrid Njerve - 10 mars 2007 05:48

Min opprinnelige plan var å reise langs kysten rundt hele Australia, i retning mot klokken. Jeg hadde så vidt startet på østkysten hvor jeg hadde tenkt å tilbringe ca en måned, før jeg skulle fortsette til midten (Alice Springs) og så nordkysten. Vel, planer er til for å endres.Jeg ble invitert til å slå meg sammen med noen andre på deres tur til Alice Springs og deretter Darwin. Det er hyggelig med reiseselskap, og spesielt når en skal krysse ustralia gjennom ørkenen. Så derfor legger jeg resten av østkysten foreløpig på is, kjører bilen tilbake til Melbourne og legger ut på ørkenvandringen den 19. mars. Vi er fem personer som kjører tilsammen to biler. Vi skal campe som betyr at jeg sover i min bil og de i sin campingbil + telt.Samtidig betyr dette en lang omvei, for jeg skal tilbake og "gjøre ferdig" østkysten. Men hva betyr vel 9.000 ekstra kilometer..

Ovido - Quiz & Flashcards