Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Ingrid Njerve - 9 mars 2007 12:59

Jeg har ikke kjørt langt siden sist status, men jeg vil likevel oppdatere den med følgende:Bilen - fikk service da den kom hjem til Gullkysten. Vannlekasjen er fixet, oljen skiftet, pluggene gått over og ellers det som følger med. Nå skal den være klar for nye mil.Rullestolen - har endelig fått nye hjul. Jeg har brukt ufattelig mange timer på å snakke med forhandlere og butikker. De har et helt annet hjelpemiddelsystem her nede, og min type fremhjul er det liten etterspørsel etter... De som "reddet" meg var en spesialbutikk for dekk. Så nå har jeg splitter nye blå sykehushjul på stolen min. Han mener at fremhjulene vil vare lengre enn resten av stolen..Pengeforbruket - går strykende. Til nå har jeg slitt ut glidelåsene på begge lommebøkene jeg hadde med. Visakortet er også slitt ut og brekt, så det var en lykke å få nytt tilsendt i posten.

Ovido - Quiz & Flashcards