Alla inlägg den 20 november 2006

Av Ingrid Njerve - 20 november 2006 01:17

På ett av alle markedene jeg var innom i Hong Kong gjorde jeg et særdeles godt kjøp; FM Transmitter til I-Poden min. Dette er en bitte liten dings som jeg fester i I-Poden, stiller inn på en fritt valgt frekvens, stiller bilradioen inn på samme frekvens, trykker på play, og vips så kommer min egen musikk ut av anlegget i bilen. Etter hvert som jeg har oppdaget hvor mye dårlig reklame som sendes på de lokale radiostasjonene og hvor mange områder som har dårlige mottakerforhold, så fremstår denne elektroniske dippedutten som genial.Dessverre har elektronikken også sine begrensninger. Her er jeg i et fantastisk land med nydelig natur på alle kanter. Dette er inntrykk som jeg gjerne vil dele med andre. Men uansett hvor mange forsøk jeg gjør så får jeg f.eks ikke frem den sterke turkise fargen på havet. Det er grunnen til at en må reise og se selv... Under er et dårlig gjengitt bilde av lunsj i Lucky Bay (Esperence, Western Australia).

Ovido - Quiz & Flashcards