Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Ingrid Njerve - 8 maj 2007 13:32

Jeg er på Magnetic Island, en fantastisk øy utenfor Townsville. Det er en av øyene som besøkes av mange backpackere, selv om Fraser og Whitsunday Islands er enda mer kjent. Her er det regnskog, strender med orange sand, palmer og turkisblått hav.


Vi bor på et typisk party-hostell; det eneste hostellet på øya uten trapper. Her møter vi unge backpackere som sitter ved bassengkanten, passe utslitt etter dagens soling, og som diskutterer hva de skal ha på seg senee på kvelden.


Det slår meg at de trolig sitter der og føler at de reiser rundt i Australia. Men hvor mye er det de ser???

Av Ingrid Njerve - 8 maj 2007 01:26

Akkurat na er jeg pa Magnetic Island, en oy utenfor Townsville pa ostkysten av Australia. Den siste tiden har jeg kun oppholdt meg pa steder uten dekning for internett og mobiltelefon. Kommer sterkere tilbake om kort tid.


Har det bra og reiser fortsatt sammen med Katja.

Av Ingrid Njerve - 8 maj 2007 01:23

Jeg har dykket pa korallrevet! Her tenkt a fortelle mer om det, men forelopig er det dorlig med nettkontakt. Under er en liten forsmak :)


Berettelsen er lagt inn på 29 april - Som fisken i Cairns.


Ovido - Quiz & Flashcards